Fenomén tzv. brand hijackingu – teda platenej reklamy na názov inej značky – nie je vo svete ničím novým. Na Slovensku sa o ňom však hovorí stále veľmi málo. 🕵️♂️
Silné značky v jednotlivých segmentoch sa čoraz častejšie stretávajú s tým, že si konkurencia cielene kupuje ich meno v rámci online reklamy. Cieľom je jediné – prilákať potenciálnych zákazníkov na svoj web aj za cenu zavádzania. 💰🔍 Hoci ide o pomerne priehľadný trik, u mnohých používateľov vyvoláva negatívnu emóciu už pri prvom kontakte s inzerujúcou firmou. Dôvera sa totiž na klamstvách nebuduje.
Organizácia zodpovednosti výrobcov NATUR-PACK sa stala cieľom takéhoto konania od začiatku roka 2025. Reakcia? Ako vždy – kreatívna. 🎥 Tím NATUR-PACK sa rozhodol na nekalé praktiky reagovať svojím najsilnejším nástrojom – videoprodukciou, ktorá už tradične prináša edukatívny aj hodnotový obsah. 👏
„Brand hijacking je jav, ktorý si zaslúži väčšiu pozornosť aj v našom prostredí. Veríme, že otvorená komunikácia a transparentné riešenia budujú dôveru efektívnejšie než akékoľvek skratky. ĎAKUJEME všetkým, ktorí si vyhľadávajú skutočné infomácie o nás ,“ hovorí k téme Michal Sebíň, riaditeľ OZV NATUR-PACK.