-
Pre verejnosť 10.06.2025
NATUR-PACK má seriál, ktorý baví aj vzdeláva súčasne - ODPADY NA PLNÉ ÚSTA
Vo februári tohto roka sme v NATUR-PACKu odštartovali niečo nové, naskočili sme na jeden z video trendov a čakali sme čo sa udeje – vznikol náš nový edukatívno-zábavný video seriál s názvom Odpady na plné ústa. Dnes po štyroch mesiacoch a štrnástich zverejnených častiach boduje na našich sociálnych sieťach. A to zaslúžene.
-
Pre výrobcov 05.06.2025
V NATUR-PACKu dodržiavame nediskriminačné podmienky pre všetkých našich klientov
Keď si firma plní svoje povinnosti dôsledne, transparentne a bez výhrad – zaslúži si to pozornosť. Práve taký je aj prípad našej organizácie zodpovednosti výrobcov NATUR-PACK, ktorá aj v tomto roku prešla kontrolou SIŽP. Výsledok? OZV NATUR-PACK dôsledne uplatňuje nediskriminačné podmienky pre všetkých svojich klientov, t. j. výrobcov. 🤝
-
Pre klientov 28.05.2025
Ste e-shop? Toto sa vás týka. Bez výnimky.
Je skratka RZV pre Vás nová? Pozrite si video v článku, v ktorom sme stručne vysvetlili o čo ide.
-
Pre klientov 26.05.2025
Kto sú freerideri (v ponímaní RZV) a prečo kazia hru?
Aj vy si kladiete otázku, či je RZV len ďalšie byrokratické trápenie? Viete s istotou povedať, že Vás sa netýka?
-
Pre obce 22.05.2025
Škola zálohovania a triedenia: Keď sa triedenie odpadu stáva zážitkom
Environmentálna výchova je dôležitou súčasťou našich aktivít. A aj v tejto oblasti nás teší, keď môžeme vďaka spolupráci spojiť sily s inými organizáciami a dosiahnuť podstatne väčší efekt. Aj preto vznikla Škola zálohovania a triedenia – vzdelávacia platforma, ktorá spája zážitok so vzdelávaním a prináša deťom po celom Slovensku interaktívny pohľad na triedenie odpadu a zálohovanie.
-
Pre klientov 13.05.2025
NATUR-PACK sa stal lídrom aj v internetových prehliadačoch
Názov NATUR-PACK sa stal v posledných rokoch vyhľadávanou značkou na internete. Aj to je dôvod, prečo sa stáva terčom tzv. brand hijackingu. Brand hijacking (doslova „únos značky“) je praktika, pri ktorej iné subjekty cielene používajú názov zavedeného hráča v platených reklamách, aby prilákali pozornosť na svoje vlastné produkty či služby.